Hi! School: Love On
An angel, wishing to understand humans more fully, accidentally becomes one herself in an attempt to intervene in a suicide attempt.
Destiny? Irresistible Trouble!
Shin Wu-hyeon tries to help a classmate, but things go awry, and he inadvertently gets stuck taking care of an angel who calls herself Lee Seul-bi.
Delighted by Wu-hyeon's grandmother's suggestion that going to school may help her memory, Seul-bi enrolls at Wu-hyeon and Hwang Seong-yeol's school.
Seul-bi tries to tutor Wu-hyeon for upcoming exams but finds that humans are better at certain things. Wu-hyeon works to help clear Seong-yeol's name.
Wu-hyeon surprises his grandmother by preparing breakfast. Seul-bi confronts the school bully but is harassed by someone else.
Rumors fly at school. While Wu-hyeon's grandmother is away, he and Seul-bi enjoy a day off. Seul-bi learns of a way to return to her angel life.