Something in the Rain
A recently dumped career woman is reunited with her best friend's younger brother, seeing him in a new light after he returns from a stint overseas.
Jin, a 35 year old career woman, is forced to deal with a break up and work stress. Meanwhile Jun-hui arrives back in Korea after three years abroad.
One of Jin-a's coworkers takes a liking to Jun-hui. Jin-a's mum begins to worry because Jin-a isn't preparing to get married like others her age.
Gyu-min goes around saying that Jin-a likes Jun-hui, but no one believes him. Jun-hui seems to think Jin-a wants to get back together with Gyu-min.
Although happily in love, Jin-a still has concerns about her relationship so she volunteers to go on a business trip that no one else wants to take on.
Swallowing her guilt, Jin-a spends the night at Jun-hui's place. Back at work after the business trip, she gets called to Director Nam's office.
Keeping his relationship a secret is beginning to get frustrating for Jun-hui. Later, President Jo asks the female employees to bring forth their grievances.