Hidden
Small-time solicitor Harry Venn is forced to revisit his murky past when he is approached by a mysterious and glamorous lawyer, Gina Hawkes, looking for a missing alibi witness for her client. Harry quickly finds himself plunged into a deep and dangerous conspiracy.