High School Frenemy
When Siamwit School is faced with financial struggles, administrators decide to merge its two rival high school campuses, forcing students from both sides together despite long-standing animosity. This sets the stage for a fiery reunion between apathetic class leader Saint (Sky Wongravee Nateetorn) and rebellious, hot-headed Shin (Nani Hirunkit Changkham), who were formerly best friends before a violent fallout. Now at the same campus, Saint and Shin's personal feuds bleed into classroom rivalries, forcing school administrators and teachers to attempt to make the two reconcile. Can Saint and Shin find a way to truly resolve their differences and move on from their past, or is their relationship too fractured to ever be repaired? This drama is a remake of the Korean series "School 2013."