Hollywood Houselift With Jeff Lewis
Dreams and Dollar Signs
Comedian Fortune Feimster and her wife Jax seek Jeff's help to update the interior of their home, but they are shocked when Jeff suggests they should focus on the exterior and put their house up for sale instead.
Hedge Your Bets
Jeff takes on a new client, actor Lamorne Morris, to transform his pool house, but Jeff is surprised when Lamorne brings another designer along for the ride; Fortune and Jax's project breaks ground.