Home Town: Ben's Workshop
Ben Napier and his good friend, actor Chris Sullivan, tackle Ben's biggest build yet: a 26-foot dining table.
Danica McKellar shows off her maths skills when she and Ben recreate a centuries-old counting system invented by Ben's ancestor.