Hyde Jekyll, Me
After waking from a dream about an accident, Seo-jin attempts to calm himself by meditating. He sets about prohibiting things at the park as Ha-na arrives at the airport.
Ha-na questions Seo-jin about his actions, but he can't give her an answer. She can only remember someone holding her in the water.
Ha-na witnesses Robin celebrating his return, and she's concerned for his welfare. As men pursue him he concocts a wild escape plan.
Seo-jin accepts that Robin will appear constantly now and that Dr Kang is the only way to get rid of him. Ha-na talks about her surprise that Seo-jin has a twin brother.
Seo Jin rages after Robin delivers him an ultimatum, then explains the terms of Hana's contract, but she has questions about the author of the document.
As they share a blanket by an outdoor fire, Hana tells Robin he's a good person and that she likes him. Neither of them know how to deal with this new development.