Kill Me, Heal Me
Cha Do-hyun, a businessman with dissociative identity disorder, tries to regain control over his life with the help of Oh Ri-jin, a first-year psychiatric resident who treats him in secret.
Perry Park, one of Do-hyun's personalities, goes to the warehouse where Ri-jin is being held. Ri-jin is surprised to see another side to Do-hyun.