Shopaholic Louis
Raised by his overprotective grandmother, Kang Ji Sung the chaebol heir, lives as Louie in France, sheltered from life with no real friends. Louie meets Go Bok Sil who takes him in and may be able to help him return to his rightful place.
Joong Won doesn't want Louie to live off of Bok Sil any longer, so he allows Louie to move in with him.