I Dream of Nene: The Wedding
The Real Housewives of Atlanta star NeNe Leakes and her former husband Gregg are remarrying after divorce, and they're planning an extravagant wedding.
Remix of Love
NeNe wants an over-the-top fantasy wedding while Gregg is hesitant to mend family relationships before the wedding.
Patch the Leakes
NeNe's bridesmaids reveal grudges; NeNe and Gregg haven't spoken since their last counselling session; NeNe asks Donald Trump's advice on a prenup and dealing with stepfamilies.
NeNe tries to mend family dramas before the wedding, only to have a showdown with Gregg's eldest son. Elsewhere, NeNe and her bridesmaids head to Los Angeles but the getaway soon turns chaotic.
NeNe returns from LA to kick her wedding into high gear but her wedding planner is nowhere to be found. Once she finally comes face to face with Tiffany, things quickly turn ugly.