I Hate Suzie
Compromising pictures of Suzie have been hacked from her phone. Her apparently perfect life spectacularly implodes.
Denial: When no one believes her claim that the sex photos are fake, Suzie parties while her family life hangs in the balance.
Cob decides it's his turn to let loose and Suzie is forced to combine dinner with her producers with his wild night out.
Suzie is on the lookout for a career change and auditions for a new musical. Family politics come to light with Suzie's parents.