Imposter: The Man Who Came Back from the Dead
From behind bars, Arthur Knight rails against the injustice of his incarceration, and his distressed wife Miranda is at a loss as to what they can do to get their lives back. Surely Nicholas Rossi's tell-tale tattoos can settle the case.