In From the Cold
A mother's life turns upside down when she must choose between putting her family at risk and returning to her past as a bioengineered Russian agent.
What Is Burning?
Jenny is in Madrid with her teenage daughter, Becca, when stealth attackers hit the city, exposing Jenny's secret past as a Russian spy.
After Jenny reveals her skills, Chauncey shows his hand; hungry for answers, Becca faces her mother; a troll visit leads to an unlikely monster.
Jenny sets a trap; Europol connects with Chauncey; Felipe's boss lies within reach, but an agent loses control.
After learning more from Europol, Jenny confronts a handler with a personal tale; as suspicion grows, Becca attracts danger; an old cohort reappears.