Injustice with Nancy Grace
Murder Becomes Personal
After finding Pamela Vitale's brutally murdered body in her home on a California mountainside, detectives search for a killer who is hiding in plain sight.
When Utah teen Annie Kasprzak is brutally murdered, one solid lead after another evaporates in a haze of rumours and lies. After a suspect is finally in custody, Annie's family fights to make sure this killer's sentencing is just.
Michelle Mockbee is beaten to death at the Kentucky warehouse where she works, and cops realise the killer is likely a coworker. They must eliminate employees one by one until the suspect is finally revealed, along with an outrageous motive.
After teenager Sarah Stern disappears, police look to her family and friends for clues, only to discover that those closest to her may not have been all they seemed.
When college professor Emily Mason is murdered, police arrest her husband, but faced with evidence suggesting he may be innocent, a small Georgia town confronts the question of whether justice is being served.