Inside Jokes
The LA and New York stand-up comics have gone through their final auditions for the Just for Laughs comedy festival in Montreal. Now their fates rest in the hands of the festival's judges.
The prestigious Just for Laughs comedy festival has begun, and the streets of Montreal are filled with thousands of comedy fans waiting to see famous and soon-to-be famous comedians alike.