Inside
Angèle struggles to move forward in the investigation when she loses the help of an important informant and clairvoyant Rose is put in isolation.
Maxime wakes from his coma and identifies the killer. A shocked Angèle decides not to inform Inspector Favard and must face the consequences.
About to be committed to the psychiatric hospital, Angèle convinces Favard to search the clinic one last time and makes a crucial discovery.