ITALIANA MAGAZINE
Italiana TV Magazine is dedicated to the excellence of Made in Italy and tells the story of an Italy yet to be discovered — sustainable and alternative tourism, cultural experiences, and well-being.
Italiana 2024
Italiana TV Magazine, is dedicated to the excellences of made in Italy and tells about an Italy yet to be discovered. sustainable and seasonally adjusted tourism, experiential culture, and well-being.