It's time
A determined farmer opposes to the threats of organized crime to protect his precious land. When violence hits him, the family has to fight for justice, while his children, Gaspare and Sofia, are forced to flight to save their lives. Through dark alliances and political corruption, the family tries to survive and let the truth emerge.
First episode
A family of farmers is being blackmailed by the mob. The head of the family, tired of having to bend to threats, refuses to sell his lands. His rebellion fires the rage of mobsters, who organize an ambush. His children, powerless, assist to the tragedy and are forced to run, away from everything they knew.
Second episode
After the brutal aggression, the siblings Gaspare and Sofia are forced to run away. Gaspare brings the sister to Naples, entrusting her to an aunt to keep her safe. But inside him the vengeance desire is burning: so he decides to go back, ready to settle with who destroyed his family.
Gaspare is forced to leave England and go back to Naples to help Sofia, who's in danger and needs his help. During the trip, he receives an unexpected news. Even more determined, he decides that it's time to face the boss of the gang and close that story once and for all.