Jade Armor
It is Lan Jun's turn to don the famous Jade armour and use her kung fu skills to fight evil. With her friends Theo and Alisha, as well as the Beasticons, she must fight against supervillains and manage her teenage life.
The Gift
The day LJ finds out she's the legendary heroine Jade, a shard in the city's bell tower causes her to relive the same day over and over again. She tries to get out of this time loop.
The Grandmothers' Mahjong Tournament is very serious, especially when a Shard infects one of the game's dice, and turns Ban Tang's laws of gravity upside down. When the Red Spectre grabs the dice, Jade has to beat him at his own game.