Jaguar Journals
Biologist and conservationist Lizzie Daly ventures into the Pantanal, where she uses the latest tagging technology to gain insights into the fascinating lives of a group of jaguars.
Meet the Jaguars
Head out with Lizzie and the Oncafari team as they set out on the hunt for a missing, dominant jaguar and monitor the battle between young hopefuls who are all coveting power.
Rejoin Lizzie and the team for some post-rainy-season drama as they set out in search of Ferinha, Fera, and Badalo, whose tracking collars have gone missing.
Lizzie and the team get to know Aroeira, their newly collared female, before continuing to track Badalo, who has moved deeper into the flooded forest.