Maneater Manhunt
Lion Attack
Most lions don't eat people, but some parts of East Africa have been plagued by repeated outbreaks of man-eating. Gordon Buchanan investigates.
As their habitat shrinks and their wild prey declines, the tigers of Chitwan National Park in Nepal are increasingly hunting humans for meat.