Judge Geordie
Vicky Pattison travels across the UK fixing the nation's problems. This week, best mates at war, a porn addiction ruining a relationship, and a threesome obsession which has gone too far.
Fixing A Family
Vicky mends more of the UK's problems. This week a fractured father and son relationship, a millionaire with a shock secret, and a guy's ambitions of fame lead to an explosive confrontation.
Vicky hits the road to fix more of the UK's problems. This week a boyfriend who's cheated 20 times, a drag act clashes with Vicky, and a surprise proposal with dramatic consequences.
Vicky and Alex hit the road again to fix the Uk's relationship problems. This week a shocking proposal, a tanning obsession and an alter ego test Vicky's problem-solving skills.