K-POP Extreme Survival
Seung-Yeon is kicked out of a prestigious music school for being unorthodox and meets Woo-Hyun, leader of boy band m2, on a plane home.
Woo-Hyun is upset about having to face a vote to join m2 Junior, and Seung-Yeon and her friend can't wait to audition.
Seung-Yeon gives Woo-Hyun a black eye but he gets revenge by making her do housework for him.
There is a rude awakening for the m2 Junior members at an autograph signing event; m2 is turned upside-down by rumours.
A kiss changes Woo-Hyun and Seung-Yeon's relationship, and Woo-Hyun discovers that the model for his photo shoot is an ex-girlfriend.
While the members of m2 Junior plan their showcase, their leader sabotages the event, and Ji-Woo's grandmother is rushed to the hospital.