Killer Cakes
The Killer Never Dies
Matthew Lillard hosts four teams of bakers in a creepy, abandoned warehouse; with the help of Hollywood special effects artists, the bakers have six hours to make a cake that represents a killer who refuses to die.
Possessed Pastry
Matthew Lillard challenges the three surviving teams to create a possessed cake that contains a thrilling and devilishly delicious surprise for the judges in under six hours.