Killer Performance
Explores the diabolical personas of murderers who cry fake tears to manipulate the media and public in a disturbing attempt to exonerate themselves from their crimes.
Ted Bundy: The Ladykiller
Ted Bundy was one of the world's most notorious serial killers, accused of murdering at least 30 young women and girls. Three super sleuths expose the lies behind a killer's performance.
To the outside world, Chris Watts played the part of a loving family man. However, he was hiding a dark secret. Three experienced super sleuths analyse Watts's behaviour.
When Texas firefighter Robert Poynter was fatally shot in the head, his wife Chacey appeared distraught - but she was concealing a dark secret. Three super sleuths explore her behaviour.
When Stacey Peterson went missing, her husband Drew Peterson became the prime suspect. But Peterson's obsession with news shows which would eventually contribute to his downfall.