Kitty 911
Karen, assisted by student vet Clare, vaccinates a litter of kittens, Maria is called out to a rescue and an angry Agatha is dropped off at the Operations Centre after being found in her carrier in an alley.
Maria continues her efforts to trap the 'Mattress Kittens', Karen is forced to face her worst fears about Yvette, we visit former feral Shandy, now in long-term foster-care and Milo finds his forever home.
Maria hunts for Suderman who has escaped from his foster home, Mickey collects a mum and kittens and Claire is called in to help out with the rush of intakes.
Maria collects Pooch from the vet, but it's going to be a long road to recovery; feral whisperer Becky gives a progress report on Seamus.
Shelley sets her sights on a big new project at the Operations Centre while Becky turns her attention to a few of her old fosters.