Komori-san Can't Decline
Shuri Komori is a 14-year-old girl, who is so nice that she can not turn down people’s request. She gains amazing abilities while she fulfills people’s request. There are many fun & happy things in her life, since she is an adolescent middle school student after all!
Komori-san Can Be Relied Upon?
Komori Shuri is fifteen years old, and for some reason, people often rely on her.
Megumi gets the feeling that Shuri declines her often, and Masako, who insists she won't be declined, seems to be relied upon frequently as the class rep.