My Master Has No Tail
Mameda has a big problem: tanuki can't trick humans; when she finds herself spellbound by Bunkos rakugo, she may have found a solution to her predicament.
Just Go Ahead and Try to Steal My Technique
Mameda decides that she is Bunkos apprentice, but the rakugoka has a different opinion about the matter.
Mameda's first performance is at the Tenjin Festival; she can't wait to show the results of her training, but has performance anxiety.