Laguna Beach
Following eight beautiful teenagers from the small coastal city of Orange County, through the dramas of friendship, sex and growing up.
A Black & White Affair
Welcome to Laguna Beach, where we take you into the life of eight California school friends. Stephen is torn by his attraction to both Kristin and LC. (S1, ep1)
When LC, Stephen and Trey check out a designer fashion show in LA, LC watches Stephen's attention switch from fashion to fashion models. (S1, ep3)
When Morgan throws Christina an 18th birthday bash, she cuts LC and Lo from the guest list, so bumping into them the next day at the nail salon is sweet revenge. (S1, ep4)
It's spring break in Cabo and anything can happen, especially when LC, Stephen and Kristin are staying at the same hotel. And how will LC react when Kristin and Stephen fall out? (S1, ep5)
The clique hit San Diego for a Blink 182 concert, where the atmosphere is still tense after the scandalous events of spring break. (S1, ep6)