Lekker Snel!
Every working day, Jet van Nieuwkerk creates delicious recipes that are nice and quick to prepare.
Jet van Nieuwkerk shows how to prepare pasta with fennel sausages and taggia olives.
In Lekker Snel! Jet van Nieuwkerk gives you the tastiest recipes every working day that are also nice and quick to prepare. Today she makes Thai steak salad.