What's For Dinner?
Chefs prepare healthy and varied meals with the tastiest recipes for those special days of the year. They show in a simple way that it is possible for everyone to put festive and inspired meals on the table.
Job and Perry share their secrets for making the best pork belly roulade. They also prepare festive-looking Romanesco broccoli and hasselback potatoes. This holiday season, there is a special gift waiting under the tree.
Hugo's favourite type of meat is duck, and he is giving it an Asian twist by using Chinese five-spice. He also shares tips on how to cook this piece of winged game meat to perfection.
Job and Perry are guides for stress-free cooking during the holidays. The chefs are smoking salmon themselves, which is absolutely delicious and easier to cook than most people might think.
Job and Perry commit to making a showstopper for Christmas breakfast. They start by making dough from scratch and a cinnamon filling, which takes time and effort. In the end, the result is worth it.