Lightning Point
When a surfing collision leaves Zoey with a broken board and a grudge against Brandon, Amber and Kiki will need to be on guard as Zoey discovers human anger can cause earthquakes. Literally!
When Kiki finds out that their arrival has caused Luca's horse Bandit to become skittish, Kiki uses her alien powers to heal him.
Luca is smitten with Kiki and asks her out on a date. But when Kiki faces her true feelings for Luca, she'll need Amber's help to cover her 'glowing' reaction.