Ten Indian comics are challenged to keep a straight face while attempting to make their competitors laugh.
Skeleton in the Closet
The identities of the 10 mysterious comics are revealed, and the game commences along with the humorous assaults.
To Be or Not to Be
The comics struggle to contain their laughter, but two lose the battle and are handed violation cards by the hosts.
The hosts threaten to card a comic for being too passive. A rock star act tests the limits of the contenders.
The hosts bring the dead back to shake things up. Two comics bite the dust, leaving the last five to battle it out.