LoliRock
To Find a Princess
Iris joins a music group and discovers that she and her bandmates are princesses from another world.
Iris's magic backfires and bewitches her with a love charm, and only a kiss from Nathaniel can break the spell.
When Mephisto and Praxina steal their voices, the princesses must stop them from sending the voices to Gramorr, who wants to use them as a weapon.