Regal Academy
The Great Dragon Race
It's the day Rose, Hawk, Travis, Astoria and Joy have been waiting for. It's time for Dragon Riding Class. Class ends with a race to Dragon Land, but things won't turn out so easy. Who will pass the finish line first?
Magister Rapunzel, the literature teacher, sends Rose's team to the swamp for a special assignment. What sounds like a boring day of hunting down plants turns into chaos, with frogs, monsters and swans.