World of Winx
The Winx travel around the world in search of talents while trying to prevent the mysterious Talent Thief from kidnapping their talents.
The Talent Thief
Following a failed attempt at capturing the elusive talent thief, the Winx ask Annabelle to be the first contestant on their show.
New powers
When Bloom has a dream about Annabelle being trapped in the magic forest, Tecna, Flora and Bloom pretend to be sick so they can look for the singer.
After they are ejected from the forest, the Winx focus on saving young talent, including a New York whiz kid who is being stalked by a crocodile.
Naoki uses his technical skills to help the Winx fake their live appearance and lure the Crocodile Man into the sewer.
The Winx sense that the Crocodile Man is on the move, and have a vision about a fashion talent in Paris who is in trouble.
Ace worries about the show; while Sophie is stuck in the world of dreams, the Winx crash a fashion week event to find her imposter.