Love & Anarchy
A married consultant and a young IT technician assign each other challenges that question societal norms in a flirtatious game leading to unintended consequences.
How It All Began
Sofie's new job gets off to a rocky start after Max catches her doing something inappropriate, triggering a series of spirited challenges.
Max issues Sofie a challenge involving Friedrich and Denise's predicament over a poorly written manuscript about legendary director Ingmar Bergman.
An inaccurate book-to-film adaptation sends Friedrich into a tailspin. Max and Sofie's challenges intensify, along with their flirtatious behaviour.
Ronny and Sofie break important news to the team. Max strives to secure permanent employment at the publishing house.
One of the challenges jeopardises an important presentation at a book fair and takes Max and Sofie's relationship to the next level.
The team lands in hot water following the calamitous events at the book fair. Sofie tries to ignore Max, who shows up at her house.