Love at First Flight
The Journey Begins: First Impressions
An expert matchmaker brings four couples comprised of eight strangers together for a 30-day cross-country test of endurance, stamina and compatibility, with the hopes they will eventually end up at the altar.
Next Stop: Rolling with the Punches
The four paired couples continue on their journey to the altar. After landing in Nashville, they must prove to one another that they can handle the unexpected and roll with the punches.
Our four couples set off for Sedona for tailored relationship challenges, with a shared hope that it will help these twosomes on their journey to the altar.
In Denver, differences in communication style might bring the couples to a screeching halt, or teach them to consider a relationship road less travelled.
Four couples find surprise guests in Seattle, and learn that no road to marriage is complete without an important pit stop to meet the family.