Love Me
In Melbourne, three family members at different stages of life, experience love, loss and the complexity of family relationships.
As Christine's funeral arrives, Glen, Clara, and Aaron have very different emotional responses to their grief, propelling them each on a new path.
Glen's holiday turns into something unexpectedly enjoyable; Aaron can't believe people are moving on so quickly from his mother's death; Clara goes on a date with Peter.
As life and love starts to flourish for Glen, Clara, and Aaron, they are each momentarily jolted back a step to reconsider their choices.
After scattering their mother's ashes, Clara and Aaron meet their father's new love interest as their own relationships take yet another turn.
Anita and Glen prepare for the wedding, while Clara tries to work things out with Peter and Aaron receives some news that threatens his relationship with Jesse.