Offspring
A Melbourne obstetrician in her thirties struggles with the increasingly chaotic family, romantic and professional aspects of her life.
Nina meets the new paediatrician; Cherie has a surprise for the Proudman family.
Nina hopes that once her mildly psychotic ex-husband is caught by the police, she will be free to pursue a hot and steamy relationship with Chris - but he seems distracted.
As she is plagued by fantasies of Chris Havel, Nina is stunned to learn that his wife has been missing for more than a year.