Lover Merman
Phurich (Hasun Feros Khan Chaemchoi) moves from Bangkok to Khen Island to look after ocean-themed bar Full & A Half with his close friend Pana (2J Chalach Tantijibul). Upon his arrival, he meets Nava (Poon Akkharaphat Sutiteannarong), Full & A Half's most talented bartender – who just so happens to be one of the world's last mermen. Before long, Phurich falls for with Nava, not knowing about Nava's true identity, but he clashes with Nava's best friend Prapai (Film Jirayu Aungvanich), another young merman who's secretly loved Nava for a long time. Prapai believes that human and merman relationships would never work, and warns Nava that dating Phurich would only end in tragedy. But one fateful night, Phurich follows Nava to the beach and witnesses a secret that changes both of their lives forever. This drama was adapted from the web novel "Phiang Nawa Lover Merman" by Guy Suwannaroj and Lita P.