Lupin III
After Sherlock's long-time partner Watson is murdered, the top suspect of the murder happens to be the gentleman thief himself, Lupin III. In order to prove his innocence, Lupin must hunt down the shadowy organisation known as the Raven.
The Times
With AI drones, plastic pistols, and new gadgets around, the times have changed, but Jigen isn't sure he can change with them; it may be finally time to call it quits on his life of crime.
Enter Sherlock Holmes
Rumour has it the Raven, a secret society with fingers in the British government, guards a treasure, and Lupin aims to collect despite the interference of one Sherlock Holmes.
To proceed with their plans, Lupin and co. need to get the pesky Sherlock Holmes out of the picture, but evading the legendary detective proves to be a monumental challenge.
Lupin's after a historic railway ticket in the possession of Duke Marquis, and it'll take teamwork to bring home the prize, but a certain butler wants to get in the way.
A pair of twins walk into a restaurant, and this isn't the start of a joke, or even a story by Ernest Hemingway.
Something strange is afoot as Lupin finds himself adrift in another place and time; an ancient clock may hold the key to returning home but getting close to it won't be easy.