Made In Heaven
Wedding planners Tara and Karan mask their vulnerability but their work forces them to open up and reveal themselves as they enter the lives of brides and grooms.
All That Glitters Is Gold
Tara Khanna and Karan Mehra have landed the biggest wedding in Delhi; Angad Roshan, heir to the Roshan Cycles empire, is marrying journalist Aliya Saxena; for the Rohans, something is amiss; Tara and Karan must investigate who Aliya really is.
Star Struck Lovers
Harsimran Mann, a Dubai princess, is marrying Joginder Sethi of the Sethi Hotel Group; Made in Heaven has planned for Harsimran's favrotie Bollywood superstar, Sarfaraz Khan, to headline the first night; the bride has stars in her eyes for Khan.
Gayatri Mathur, a 60-plus widow, is marrying Bengali architect Bijoy Chatterjee; it's a distinctively sweet union that has everyone's support except the people that matter most -- her children; Karan's college friend is getting married.
Priyanka Mishra is marrying Vishal Shrivastava, an IAS officer, and the plan is to fund the wedding themselves; the Mishras are disappointed that they cannot splurge on their only daughter's wedding until their in-laws find a way to change that.
Sukhmani Sadana wins a contest that will determine who marries Jeet Gill, a wealthy NRI; the promise of an American life as an American wife is a big deal for a Ludhiana woman; Tara and Karan know that this isn't a prestigious destination wedding.
Wharton graduate Geetanjali Sinha is marrying Nikhil Swarup, a doctor residing in London; a wedding so straightforward couldn't have come at a better time -- until it turns out that Geetanjali is a manglik.