Mademoiselle Holmes
Charlie, 36, a discreet and shy policewoman, still lives with her grandfather. She is the descendant of the famous Sherlock Holmes. One day, hit by a car, something clicked. The tasteless and inhibited Charlie suddenly bursts with energy.
Having survived a tragic car accident that took the life of his sister's husband, Nicolas, a childhood friend of Charlie's, asks for her help. Fatal accident or sabotage? As it soon turns out, appearances can be deceiving!
George is in a coma after an attempted murder. The police station mobilises to support Charlie and find the murderer. While Chris explores the trail of a burglary gone wrong, Billon tries to keep Charlie away.