Astrid: Murder in Paris
Inspector Raphaëlle Coste turns to the police legal archives for one of her investigations. There, she comes into contact with a brilliant and at the same time unusual young woman, Astrid Nielsen. She helps Raphaëlle in her investigations.
The investigation into the death of a lawyer leads Raphaelle and Astrid to a haunted house, where they discover a new body. The duo uncovers a horrific multiple murder, the perpetrator of which has been locked up for decades.
An employee of the Natural History Museum is found dead near a dinosaur skeleton. Not a drop falls from the sky, yet the victim has drowned. Raphaëlle and Astrid investigate what lies behind this bizarre crime.