Patience
When a bestselling crime writer is found dead behind locked doors, Detective Bea asks Patience to help with the investigation. The victim, Harry Franklin, is one of Patience's favourite writers, and she's intrigued by his death and reclusive life.
A body disappears from the morgue: is it the work of body snatchers, or did the corpse walk? The victim is the brother of Patience's friend Billy, and she knows she must help him. Could Billy's brother still be alive? If he is, where has he gone?
A man dies on a bus after having a violent coughing fit. The police investigate and discover that the victim has multiple identities and a history of eco-terrorism. Detective Bea uncover a trail leading from an abattoir to an arson attack.