The Killing Sun
One-Way Ticket
In Corsica, veteran policeman Angel Renucci is forced to team up with a new and young assistant, Sébastien Le Tallec.
A banker falls victim to a road accident, but it soon becomes clear that it was staged: the victim was hit by another car. The duo investigate the real location of the tragedy and piece together the banker's movements.
Ange kidnaps Leccia, the mafia businessman he suspects of attempted murder. The following day, Leccia is found dead. Everything points to Ange, who is remanded in custody. Sébastien is convinced of his innocence, and investigates in secret.