The Wagner Method
Police captain César Wagner is a compulsive hypochondriac, obsessed with his work. His singular, distinctive style unsettles not only his suspects but also the members of his squad.
Dark designs Two people are found dead just hours apart near the Strasbourg Modern Art Museum. The victims knew and even called one another before their deaths. The common link: Peter Breck, a local designer and star in his field. Not to mention, Élise Beaumont's husband)