The Invisibles
A recently deceased young woman lies at the bottom of a grave that's been abandoned for nearly a century. Darius's team is on the case: who is this new Invisible woman?
Two frozen feet are all the team have to identify what is probably a man, while they hope for more of the body to turn up. Is it the work of a perverse killer? The Invisibles must find out.
A young woman in a bridal dress is found dead under the Citadel bridge. Someone must be looking for her. Her future husband must be frantic with worry. Why has no one come looking for her?