Secret Mother
Secret Mother is a drama based on women who live in Daechi-dong, the center of child education. Yoon Jin has been living comfortably with her husband’s care but to provide a better education for her son, she decides to focus fully on her son’s education and hires a child sitter. Eun Young is a highly educated child sitter who teaches and guides children to enter a good school but still, her hot temper does not suit her title as a child sitter. Along with Yoon Jin, mothers in Daechi-dong go through hard times as secrets of each mother get revealed with Eun Young’s appearance in the town. Tune in to Secret Mother and see how they handle the crisis in order to educate their children.